ยินดีต้อนรับสู่ห้องสมุด วิทยาลัยพยาบาลบรมราชชนนี สุรินทร์
เปลี่ยนเป็นภาษาไทย

Change to English

หน้าหลัก เกี่ยวกับห้องสมุด โครงสร้างผู้บริหาร  คู่มือเอกสาร  บริการยืมคืนหนังสือ ค้นหาหนังสือ BASIC

 
 แสดงรายละเอียดบรรณานุกรม
  กลับหน้าหลัก

Marc Display : E-mail record : QR code ปิดหน้าต่าง
หนังสือใหม่ รายชื่อวารสาร : เกี่ยวกับ Collections
ภาพปก
 ชื่อเรื่อง 
Innovations in nursing education. Volume 3 : building the future of nursing / edited by Linda Caputi ;[illustration coordinator, Jennifer Clements]
 ชื่อเรื่องที่แตกต่าง  Building the future of nursing, volume 3
 ISBN  978-193-47-5822-9
 พิมพ์ลักษณ์  Washington, DC : National League for Nursing, 2016
 เลขเรียก NLM  WY18 I58 2016
 ลักษณะทางกายภาพ  xxv, 165 p. : ill. ; 23 cm.
 หมายเหตุ  Section I: The NLN Chamberlain College of Nursing Centerfor the Advancement of the Science of Nursing Education
--Ch. 1. The Caputi model for teaching thinking in nursing /Linda Caputi
-- Ch. 2. Why clinical reasoning is foundational to nursing practice / Keith Rischer
-- Ch. 3.So, how did you do that? One college^'s process for creating and implementing a concept-based curriculum /Deborah R. Bambini and Elaine S. Van Doren
-- Ch. 4.Clinical experiences in RN-BSN programs / Peggy Hewitt
--Ch. 5. Integrating mental health nursing in a baccalaureate curriculum / Caralise W. Hunt, William Stuart Pope, and Jenny B. Schuessler
-- Ch. 6. Ethicalgr and rounds / Norah M.M. Airth-Kindree and Lee-Ellen C.Kirkhorn
-- Ch. 7. Teaching-learning strategies in a concept-based curriculum / Carmen V. Harrison and SharonK. Pittard
-- Ch. 8. Students collaborating to improve learning / Kathleen DeLeskey and Gretchen Rosoff
-- Ch.9.Teaching graduate students evidence-based practice /Alyce S. Ashcraft [and others]
-- Ch. 10. Facilitating undergraduate nursing students^' appraisal of evidence /Margaret J. Bull -- Ch. 11. Implementing a pediatric camp clinical for pre-licensure education / Desiree Hensel,Claire Malinowski, and Patricia A. Watts -- Section II:The NLN Center for Assessment and Evaluation -- Ch.12.Improving nursing students^' a cademic performance through the exam analysis / Vaneta M. Condon [and others]-- Section III: The NLN Center for Excellence in the Care of Vulnerable Populations -- Ch. 13. The Edmond J. Safra visiting nurse faculty program / Diane M. Ellis and Gwyn M. Vernon -- Ch. 14. MEDTAPP mentor / Pamela K. Rutar and Lori Arietta -- Section IV: The NLN Center for Transformational Leadership -- Ch. 15. Inspiring future faculty / Carol Lynn Maxwell-Thompson [and others] -- Ch.16. Art of nursing / Jeanne M. Walter [and others] --Section V: The NLN Center for Innovation in Simulation and Technology -- Ch. 17. Team-based learning in online nursing education / Kathleen M. Gambino [and others] --Ch. 18. Incorporating virtual simulation into undergraduate education / Karen A. Landry [and others] --Ch. 19. Innovative Web 2.0 teaching tool / Kezia D. Lilly and Dana Hunt -- Ch. 20. An innovative approach using clinical simulation to teach quality and safety principles to undergraduate nursing students / Mary Ann Cantrell,Bette Mariani, and Colleen H. Meakim -- Ch. 21. Cultural variations in end-of-life simulations / Victoria R. Hammer,Susan M. Herm and Katherine A. Koepke
 หัวเรื่อง  Education, Nursing--organization & administration
 หัวเรื่อง  Education, Nursing--trends
 หัวเรื่อง  Pathology, Clinical--methods
 ผู้แต่งร่วม  Caputi, Linda, editor
 ผู้แต่งร่วม  Clements, Jennifer
 ผู้แต่งนิติบุคคล  National League for Nursing, issuing body
 เชื่อมโยง*  Innovations in nursing education. Volume 3 building the future of nursing(10045643).pdf (สารบัญหนังสือ)
รายการนี้ยังไม่มีแท็ก
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน ::
  ล็อกอิน
ลำดับที่ ประเภท เลขเรียก/บาร์โค้ด สถานที่ สถานะ
1. ตำราทางการพยาบาล
ตำราทางการพยาบาล
WY18 I58 2016 c.1 
  Barcode: 10045643
ห้องสมุด วพบ.สุรินทร์
►หนังสือทั่วไป
บนชั้น
Note:ซื้อ
   [แสดง 1/1 รายการ]

BibComment


ยังไม่เคยถูกคอมเมนท์

คอมเมนท์ทรัพยากรรายการนี้
  คอมเมนท์: Innovations in n..
Bib 13399132127

 
 
 


 Union Library Management : ULibM
Copyright 2024. ULIBM